Trophy wife

Igår var det verkligen en dag som jag nyttjade fullt ut. Började med att kliva upp tidigt för att åka med Sanna i nordmaling där jag mötte upp min klasskompis för att plugga tillsammans. Blev bjuden på tacos där och fick massa gjort, sen kom sanna vid 15,30 tiden och vi rulla tillbaka till umeå. Då följde jag med henne hem och vi lämna bara över agnes till markus och drog sen och träna på hennes gym. Hon hade typ 5gratis tillfällen också som vi ska passa på att nyttja. Super kul :) 
Sen åkte jag hem, käkade lite pasta och bacon och sen med sara till Polestudion och köra 1,5timmes pole. Jag lattja mest runt och fula mig men jag är då trött i kroppen idag. 
När jag kom hem efter träningen tänkte jag duscha och chilla i soffan och se serier. Sluta med att när jag kom ut ur duschen kom migränen fram och jag blev däckad på soffan till 23,45 då jag stappla i säng och somna. 
I morse när jag vakna så hade jag fortfarande ont i huvudet och jag har varit lite ljuskänslig. Jonte och jag var på stan och han beställde nyaste Iphone 5s i guld, mannen med guldbyxorna.... Sen tog vi en lunch på utopia utan att jonte blev stressad och det var gott. Nu har vi tagit det lugnt hemma och sett serier, han ska snart åka och jobba och jag ska göra veckans prov så jag slipper tänka på plugg sen. 
Fick ett glädjande samtal nu på eftermiddagen också så nu sitter jag med ett fånigt leende och väntar tills nästa vecka. Vill inte avslöja för mycket utan vi tar det sen när det är aktuellt. :) 
 
Puss ochkram.  ikväll kommer mami och skruttisarna. mysipys!!