Lill-lördag på en tisdag

Igår åkte vi ut till täfteå för att fixa och kolla och nu har jonte officiellt bytt jobb! Han börjar på måndag :)riktigt kul för han faktiskt. Men sämre för oss då vi måste planera om semestern lite, men tror nog Allt faller på plats ändå. Anna och Martin öppna en flaska rose och eftersom jonte körde fick jag mig något glas. Sen blev det en flaska till och några cider. Ludde och Nadja kom ner också och vi prata om allt riktig trevligt men imorse var jag trött! Jag som skulle upp vid 7 och sola osv jag kom inte upp fören vid 8, tröttare än tröttast. Men nu har jag parkerat min bakdel på balkongen och steker! Enda fördelen med att börja senare om man tar vara på timmarna innan :)
Det här är en sån bra vecka igen, jag jobbar igår, idag och imån sen 4dagar ledigt och brännbollsyran kör igång! Ser ut som att vi får topp väder hursomhelst så känns riktigt bra! Sommarn har typ
Kommit till Umeå nu :)

Pusspuss