22,21

just nu vill jag bara säga att mitt liv suger. punkt.
Jag vill inte vara där jag är just nu, jag vill inte sitta på mitt feta arsel i min ensamhet och tycka synd om mig själv.. 
som jag gör just nu jag vill vara hemma med min familj, eller i idre med dom eller med jonte och alla vänner i kittefjäll. jag vill inte ha mer än 50mil till allt jag är van vid. jag vill bara inte!! jag vill inte vara ensam. jag vill inte bli avundsjuk på alla som har roligt jag vill inte bli en bitterjävla kärring fast jag inte ens är 20år. men det är precis vad jag håller på att bli. jag vill fortsätta vara en glad elin och sprida glädje till alla jag träffar. 
åhhhh....så far åt helvete ni som häller salt i såret hela tiden. ni fattar ju inte någonting. fast att jag flyttat hit med egen vilja och oftast trivs så mår jag även dåligt ibland. längtar hem och saknar mina vänner. mina syskon och min vardag. 
blä!