Take a chance on me!

Bra helg fast jag varit gräsänkling! Som vanligt!! Haha
Jonte åkte med hela familjen Morin till Skellefteå för att köra lite kart! Kul kul! Och jag åkte på p-fest, kanske den lugnaste någonsin!?! Vad hände med odrägliga övertaggad kooperativet?? Jaja jag var inte taggad på fest eller alkohol men trodde att jag skulle bli det där- icket! Men trevligt var det och helt ok mat! Har haft en riktigt bra lördag på jobbet också. Hunnit det jag hade tänkt och lite mer, det tillhör inte vanligheterna så high five!

Och grattis till Madeleine som nu är gift! Kul för dom! Jag älskar ju sånt där tjafs , kungligheter och över fixade bröllop osv. Alla vill väl vara prinsessa ibland? :)
Nu är det dags för lite PLL ! Har inte kunnat se på hela kvällen pga bugg
Men det verkar ha löst sig nu! Så bädda ner sig i sängen en sväng tror jag.
Jag är ingen gammal tröja man kan ta fram då och då när det passar, när det gått en stund. Då får det vara! Just saying!

#1 - - Linn:

whaaaaaat??! LUGN personalfest...njaaaa nu har det nog spårat ur på coopet...;)

#2 - - NKP:

När ryggraden försvinner faller även dinosaurien ihop...