a world of your own

Sådärja,. Nu är vi hemma och har haft en hel dag med massa pyssel hemma. Jag gjorde även en vända på stan för att köpa present åt min bror, en nessesär och lite annat smått och gott. handla hem mat så vi klarar veckan. i morse ekade det tomt i kylen men vi hade blandsaft och rostbröd i frysen så vi klarade oss. Kunde dessutom skrapa ihop lunch innan jag pallra mig iväg för att handla lite. Nu har vi frukost och mat till på lördag-söndag.Vi ska inte handla en enda sak som vi inte hinner käka upp. jag kommer ju vara borta 3veckor och jontis 2. Inte för att jag tror att han kommer handla överdrivet mycket när han kommer hem heller. 
Men så är det. 
 
När man flyttar till umeå från gävle så inser man snabbt hur bortskämd man var tidigare. Vi hade både ikea och dollar hemma. Men nu får man hamstra och blir överlycklig när man får fynda på dessa butiker. hahah så komiskt!!
 
ja men åter till idag, vi har äntligen fixat sladdarna till ljudanläggningen så nu ser det äntligen bra ut hemma. haha har sett ut som ett bombnedslag ett tag när det hängde sladdar lite överallt. Men det var ju lite bök att få till allt.
Ikväll blir det lite film och popcorn. Och imån taggar vi till jobb och afterwork på tisdagsrex med en hel del glada cooparbetare. Kuuuung :)
 
puss!