bara vi liksom

bara du gör mig såhär lycklig! en av de otroligt många bästa sakerna med dig, är när vi lagt oss i sängen och du somnat innan huvudet har nuddat kudden. och jag ligger vaken och tänker, längtar och planerar. gör oändliga listor i mitt huvud! så hör jag dina tunga andetag, känner din oändliga värme som håller mig varm och jag känner mig komplett. helt fullbordad med trygghet och lycka. jag kan ligga vaken i timmar och bara njuta av att ha dig bredvid mig och verkligen uppskatta dig.
jag har många "skräck"exempel av hur jag hade blivit utan dig i mitt huvud. även hur du hade blivit utan mig, vi gör varann hel och älskar varann till universum och tillbaka. det bästa av allt är att jag älskar dig så det pirrar i mig! du gör mig så hel trots saknaden och tomheten från min otroligt underbara och stora utspridda familj! du & jag baby!