2013, vad har du gett mig?

Hallå hallå!
 
Idag var sista poleträningen och jag tänkte egentligen inte gå. Somnade en halvtimme på soffan men taggade till och tränade. Fan sista gången kan man väl stå ut. Har bara missat en gång denna termin och då var jag ändå där och antecknade. 
Har känt att kroppen verkligen har blivit bättre och starkare, och fastare fast att jag har ätit onyttiga saker en hel del nu i jultiden. Men jag har även skärpt mig ordentligt på vardagarna och inte tryckt i mig sötsaker och ätit bra mat-matlåda de flesta dagarna. Har också fått svindel vid nästan varje måltid? konstigt men kanske har med sockerruset som rinner ur mig.
 
Hur som helst så har jag suttit och klurat på vad som ska hända framöver. Vad som är mina största mål eller nja, saker jag verkligen vill ha och som står emot mig ekonomiskt just nu när jag studerar.
Jag tänker lista dem utan någon specifik ordning det har inget att göra med vad jag mest vill ha eller först osv. Utan det är bara för att sätta ord på vad jag bör spara till. 
 
Skoterkort- engångs kostnad som kommer att underlätta hela livet iaf ifjällen där det är ganska så obligatoriskt.
Polestång- för de dagar då man bara vill nöta nöta nöta hemma och träna kluriga tricks en sen natt och inte kan vara i studion. 
En hund- vår egna lilla bebis som vi skulle älska tok mycket både jag och jonte. 
Utlandsresa- alltid underbart med miljöombyte, semester, värme och lite annan kultur. Dock inte så dyrt/långt bort nu när jag studerar. Något enklare får duga. :) 
En guldring-  jag har ju en, vår förlovningsring men jag saknar en ring på "fuckyou" fingret på höger hand. Hade varit så fint med en som har någon detalj på sig så vid tillfälle ska jag unna mig detta. ( Då menar jag inte en flera tusenkronors ring utan max 2000kr, annars vågar man inte bära den).
 
Nu ska jag hoppa i sängs känner mig lite hängig faktiskt. Är ledig från praktiken imån för vi skulle ha åkt till fjällen men storm och snö som blivit vatten var inte så lockande. Så vi kör en lång helg jag och mina kära- som jag inte har träffat ordentligt sen torsdag förra veckan. Vi har ju jobbat om varann i veckan och i helgen som var så kom han hem så sent så han åkte till jobbet direkt.