Lever i en kappsäck eller iallafall resväska

Nu har jag min första officiella skoldag. Dock så spenderas den i en buss längs E4:an men det är väl så det ska vara. Jag smyg starta faktiskt igår och läsa. Jag börjar med två kurser lönehantering och löneadministration. Mycket roligt då vi kommer hålla på med excel osv och jag tror dessutom att dessa kurser går väldigt bra hand i hand. Men schemat och tempot är högt och intensivt, vilket ändå känns bra så man har lite press. Värre är det ju om man tappar motivationen för att det går för segt, men jag ska inte ropa hej än. Har ju bara börjat med första uppgifterna. Tanken är att vi ska ha läst och lyssnat på några föreläsningar innan vi kommer till skolan på onsdag morgon. På ett sätt är det bra att jag åker bussen hem istället för att flyga. Jag har ju så långtråkigt så det är bara roligt att sitta och läsa och jobba med frågor. Dessutom så behvöer jag inte göra så super mycket när jag kommer hem då jag räknar med ca 8timmars plugg/dag och jag nu hinner med 5 i bussen. (om inte detta blogginlägg tar upp all tid). Men det var väl det jag ville få ur mig att jag börjar på riktigt nu.
 
Sen så är min vecka kanske fullspeckad. Imån vid lunch åker jag med tåg till skolan och blir där till torsdag vid 17 tiden då jag tar yttligare ett tåg tillbaka till gävle (tillbaka för att inatt stannade jag och martin med racebussen utanför pappa och sov) tilll mamma för att sedan åka med wenche och linnea på fredag till arlanda för att sedan puh... ta flyget till tunisien för en vecka med sol,bad och semester. tjohooo. Längtat sen jag kom hem från thailand på denna resa. Sen flyger vi hem på fredagen igen och jag följer med till mamma och tar tåget hem på lördagen. Gissa om jag kommer gosa ner mig i min mans famn ikväll och bara njuta av hans trygga armar och pussa på han så han blir less. 
Men det är bra, jag har mycket tågtid vilket kan (eller SKA) resultera i mycket läsning. 
 
puss puss =) 
Bilder från min nya kalender.