Linn Saveman

VILKEN DAG! Kan tyvärr inte berätta väldigt detaljerat då det är väldigt privat och jag är trött.
Men jag träffade på en gammalbekant på jobbet idag, väldigt roligt .Fanns mycket att prata om.
Det hände en hemsk sak med en kund på jobbet , svimmade och fick hjärtstillestånd men tack vare civilläkare och ambulanspersonal fick dom puls på honom igen och iväg till sjukhuset.
Jag har hämtat hem katterna och jag har skypat med Linn.
Guud så jobbigt. Vet inte hur många gånger jag sa att jag var glad att sehenne. Sen började mina tårar fall och hade hon inte räddat det med att prata om annat så hade jag nog gråtit floder. Gråter lite nu med när vi lagt på, mest av lättnad av att ha gjort det klart. Och lite av att hon verkligen har det bra, och att jag saknar henne otroligt mycket. Jag blir känslig sådär varje gång jag pratar om Linn, hon är som en syster för mig som jag inte träffar eller pratar med. Kan man säga, det här inlägget är nästan dedikerat till henne så jag kan lika gärna hylla henne till skyarna. Hon är grym. Fattar inte hur hon klarar att vara där och ta hand om såna bråkungar. haha hörde domdock bara i bakgrunden men spelar ingen roll.
 
Linn baby, kom hem så jag får dricka vin med dig och ha galen utekväll. <3
hahah sött att tove lyckas vara med på de flesta bilderna från oss :)
PUSS god natt,
 
#1 - - LINN:

och nu gråter jag igen...åååååååh älskling!
som sagt så får vi göra skype till en rutin så det inte blir så "specielt" som det kan bli om man bara gör det någon gång sådär. Vi får ha det så vi liksom känner att vi alltid ses ändå, än fast jag sitter här borta så har vi varandra över skärmarna! Skype är bra Elin, och vi pratade bort en timme utan att ens tänka på det! JAG SAKNAR DIG bästa vän, och jag hoppas verkligen du kommer hit och hälsar på mig :) pusspussspusspusspuss