Lördagskväll!

Det gick faktiskt super bra på jobbet, längtar dit imån också för att få fortsätta! Direkt efter jobbet så åkte jag till täfteå för tacosmiddag med anna och hannes. Och såklart smälte mitt hjärta direkt när jag kom dit. Kramar från alla håll.Katterna först, Alice, mamman var snabbt fram och gosa. Sen kom de tre musketörerna i full galopp för att mysa med mig. Alla skulle upp i knät och när jag satt med alla i famnen kom hannes och kramades. MYS!
Middagen var toppen och jag hade egentligen tänkt mig en snabb vända dit men allt var så skönt och trevligt så blev kvar länge. Dessutom sa jag verkligen ifrån en utgång. Mår ju fortfarande från igår då absoluten var i farten. Så emelie blev ju lagom less på att jag aldrig tagga till och följde med ut. Men njaa, inte en kväll till vid arbete. Måste ju ta mitt ansvar som "vuxen kvinna"! hahaha

Har i desperata försök att nå jonte brytit ihop.Alltså, inte emotinellt. Utan bara orkesmässigt. När vi väl når fram så är det dåligmottagning. hallå, lever vi på 80-talet eller ?!?!??....
Ska slappa med lite American pie the book of love. Toppen lördagskväll från Dunkersgatan.

btw, miin telefon koommer jag snart slänga. Den har säkert stängt sig 20gånger idag. Eller mer. Blir så less.