torsdag!

Det känns som att jag börjar komma tillbaka till att orka blogga. Jag vet att jag har mycket att berätta, ni vet fortfarande inte mycket om frankrike resan. Den varade för mig i 4dagar, resten av gänget stannade en dag till. Vi slappade och gick i shoppingcentrum, såg en seaworld under shoppingcentret. Besökte disney land och hade riktigt roligt med deras karuseller som verkligen har höjt mina förväntningar på attraktioner. Sista dagen för mig så åkte de andra till paris för att se staden, men eftersom det tog sån tid att ta sig till flyget så stannade jag och annika "hemma" och solade och läste. Vilket var riktigt skönt.

Imån åker jag hem, Stinsen fyller 5år och har till och med ringt och bett mig komma. Då smälter man ju, och vadå? Flyget kostade bara 400... hur somhelst så tror jag det kommer bli en trevlig helg.

Under senaste tiden har jag åter igen blivit påminnd om hur skört livet är. Och hur snabbt allt kan förändras, så jag tänker inte tänka hela tiden sen, sen sen. Det ska bli mera nu och på en gång. Livet är för kort för att skjuta upp!!
Ledsen för mitt inlägg igår men där ser ni, alla har sina dåliga dagar och dåliga stunder. jag ska ta tag i det själv och när jag kommer hem ska jag kolla om mina fotbollsskor finns kvar och börja spela. haha känns riktigt späännande, bara ca 5års uppehåll om inte mer! Så vi ser väl med det, vill iaf vara med och träna för att känna gemenskap och en press till att träna.

puss