idag är det min dag, det är Elin!

Idag är det tisdag. Jag slapp gå upp tidigt imorse för att köra min moster till sandviken, mamma tog den körningen eftersom hon ändå började 7. Jippie!
Men när jag vakna var det bara att äta frukost och sen var planen att springa ner till mojje och släppa ut honom och sen ta mig en runda. Det sket sig ju då mina gofisar var hemma och vill med och "springa" .. haha inte kan man säga nej heller, men vi tog bilen dit. Tänkte att dom aldrig skulle orka hela vägen dit och hem. Dom är ju så små!
Och nu väntar jag på att sandra ska komma hit, lite myshäng! Ikväll är vi barnvakt åt billie, otilia och linus. Örjan fyller år imån och då ska dom ut ikväll och er brolle mm.
Kul för dom iaf!
Vi ska ha råmysigt med grillat och gosaker. Sandra har varit i norge och köpt hem boller och norskdricka. MUMS!
Vill att det blir kväller direkt.

Grattis alla Elin och helena(or) idag!  =)


jag vet , jag ska lägga in bilder sen  ni börjar väl lesna på samma samma jämt.