Thailand, dag 1

men tjaa!!! vi har kommit fram för länge sen men har varit som zombies typ hela dagen.för här är ju klockan 19 . egentligen så har vi varit vakna hela dagen. jag somna ca 1, 5h på flyget och sov sen ca 3timmar mitt på dagen. och shirt vad vi äter!! för att hålla oss vakna och komma in i rytm.
flygresa gick ändå bra.vi satte igång med att njuta av vin osv direkt så efter nån timme var man typ full. haha men då börja jag köra alkoholist. jag prövande en bloody Mary och det gör jag aldrig om . fyfanns
såg alla filmer på planet så hoppas det kommer nya på hemvägen.
i övrigt så är jag riktigt peppar på att uppleva Thailand och njuta av semester och värme. nu ska vi se vad som blir middagen. hotellet är riktigt fint, upplyst men ljusslingrar och lite julpynt.
jag visste att det skulle vara varmt men inte hade jag kunnat ana denna enorma fuktighet. fast alla har sagt det så hade jag aldrig kunnat första. mitt hår är större än cher i turn back time och vägrar torka.
puss på er. vi hörs om skype här eller på facebook.
#1 - - Linni:

haha älskling, sa ju att plattång eller locktång var onödigt eftersom håret ändå lever sitt egna liv där borta ;)