where have you been

Nu är jag trött på att vara den som hela tiden tar tag i saker. Jag tänker sluta gå hela vägen utan nu är det dags att mötas på halva. Så är det. För jag är trött på att bli besviken på människor som ska hjälpa och stötta (sure, det finns ingen regel men en oskriven i min värld säger att vänner hjälper varann)
 
Igår var det gym på morgonen, hård träning! Ett nytt program är gjort och det gäller triceps, bröst,mage och lite rumpa. Det kändes riktigt konstigt att jag hade gått upp så tidigt när jag hade kunnat sova på took mycket längre. Så vid 4tiden på jobbet började jag vara redo att gå hem ,men icke. Då var det 4 timmar kvar! Herregud.. Så när jag kom hem var jag riktigt trött, duscha och såg på lite tv med jonte. PLus att vi unna oss lite popcorn. Mums! :)
 
Idag är det torsdag och jag har träningsvärk. Det är skönt men blandat med värken i ryggen (som aldrig släpper) så är det förjävligt. Men dagen på jobbet ska nog gå riktigt bra ändå. Det är ju bara idag och imån kvar sen semester!!!! =)
Längtar efter gomiddagen på fredag, handlade dessutom små saker till den igår. Jag fick ju fixa plastglas, chips, nötter, druvor osv. Vi ska ha lite för(-)snacks i huset innan vi åker och fördrinkar.
 


 
Lite bilder från min 20års fest för ju alla glad, dock så är ju mina egna bilder helt borta.. stula. åt helvete med dig som tog dom!