Nyhet i vardagsrummet!

Igår kom min kärlek hem! & gissa om det var skönt, äntligen skulle det vara lite roligare att laga mat.
Jag jobbade först igår sen åkte jag hem och dona lite, sega vid tvn osv. Åkte och hämtade hjärtat vid 4 tiden sen åkte vi hem och han packade upp väskan och vi bara njöt. Njöt av lägenheten och hur otroligt skönt det är att kunna ses varje dag! Vardagslyx på högnivå kan vi tycka som haft distans så länge.

Sen åkte vi till mitt jobb för att köpa mattor. Jag hade sett såna mattor som vi ville ha till badrummet och de var skönare och billigare än rustas. Jag hade också lagt märke till att vi hade större mattor, precis såna som vi hade tänkt oss i vardagsrummet. Men då sa en arbetskollega ett pris som var på tok för högt. Men när jag och jonte gick där på kvälllen så drogs vi till den mattan ändå. Så jag frågade en annan kollega och hör och häpna. Den mattan vi ville ha var tok billig! Den första killen hade burit iväg en annan matta som låg i samma hög, men den var större. Den gick på typ 1500.. icke sa nicke att vi täntke köpa den.
Men så blev det, vi kom hem med tre mattor. Två små till badrummet och en stor vinröd till vardagsrummet. We love it!


Vårt fina vardagsrum. Och så ser man jonte när han "snabb"dammsuger. hahah tur att jag fick med det på bild så att vi minns att han har gjort det :)

Synd att det inte blev en bättre bild, för när jonte var borta stanna han på ikea och köpte ljusdiorer som vi har satt bakom tvn. Super fint, och det går att byta färg :)
Nu ska jag fortsätta min suprise här hemma för min efterlängtade kärlek. <3

PS. JAAAAA jag längtar hem efter alla. Att ha nära till alla och att få träffa mina underbara syskon varje dag. Men  jag trivs som fisken i vattnet i lägenheten, med jobbet och i norrland.