Varje vaken sekund

Har ni kännt att ni vill säga ifrån men vet inte hur ni ska få fram just vad det är ni villl ha sagt. Det går inte att sätta ord på det? Det har jag känt, och det är frustrerande som fasen.
Jag har haft en förbannat jobbig kväll på flera håll, och jag bliir så jävla arg. Och jag har en tendens till att bli riktigt jävlig när jag blir arg. och riktigt grinig och då menar jag grinig som med tårar. Jag gråter och bryter ihop om och om . över nya saker och blr mer arg och så får jag bara ur mig små ynka försök till att säga till.

Och idag fårr det vara nog, jag ställer inte upp mer. Jag tänker inte finna mig i mer såna här sittsar för det gör det inte lättare för mig. Det blir bara lättare att längta hem. Och att inte bli tagen på allvar, utan att man ska behöva förklara sig för att bli trodd. nä då jävlar... Jag är så förbannat besviken på en människa, en och en halv faktiskt. Det finns en till men det är bara till viss del, mest är det pga av den fösta människan och resten för att ... för att den beter sig dumt. Så, med det sagt så har jag lättat mitt hjärta.

jag längtar efter jonte, han har varit borta för mycket nu på för kort tid. dislike!