Dagen efter personalfesten!

idag är jag så himla bakis, eller njaa inte så att jag ligger död. Men jag är helt slut! Det var en otroligt roligkväll igår, personalfest med hela coop-gänget. Vi hade reserverat en stor del av Costas som är en lite grekiskresturang tror jag. Det var sjukt roligt för det ramlade hela tiden in folk som jobbade sent och kom in så fort de slutade.
Jag slutade kl 19 och då skulle vi vara där, men för att inte dyka upp helt själv så kom nina till coop till 19 så åkte i tillsammans dit. Vilket var skönt för man behövde vara två för att komma igång utan att känna sig bortkommen. Som sagt det var super trevligt och runt tolv skulle vi börja hitta ett annat ställe där kvällen skulle fortsätta. Dock så hade ingen tänkt på det så de hade ringt och förvarnat att ett stort gäng skulle komma. De flesta åkte hem men vi va nog 15-20 st som ville in någonstans :) Jag som var yngst i umgänget var ju nervös för att få komma in på de ställen vi gick på men eftersom cheferna inte gav upp och åkte hem så lyckades vi komma in på en pub lite senare. ( vi hade kommit in på allstar om vi ställde oss sist vilket vi inte orkade).
Så på den puben satt vi en stund och roa oss och hade riktigt trevligt. Det blev rätt tidigt för mig, tror jag drog mig hem vid 01 tiden.

Tappade ju min telefon i toan också.. Jag vet, lyckat! Hade den i bakfickan, skulle sätta mig och kissa men just innan så hör jag "Plums" och ser ngt svart i toan. Sen fattar jag att det är telefonen!! aaaahH!! Och nej, jag var inte så värst full då. Två öl hade jag fått i mig. Så det blev till att torka den med papper och försöka få ut vattnet och det lyckades jag med, men så har jag nytt sim-kort och kan inte nya pinkoden. Suck...
Så när jag kom hem plocka jag isär mobilen och la den på elementet, vaknade i morse och blåste med fönen på den och sen nu funkar den super bra. =)

Just det, idag tävlar jonte på mantorp med familjen åhlin i 8-timmars. Hoppas det går bra för dem! <3
#1 - - Jossan:

svar Tack! :D Den har jag köpt i Spanien. :)