anställningen

jisses vad längesen det var jag skrev något! Men ni ska bara veta vad jag har gjort, jag har haft fullt upp.
Vi har kommit i bra ordning i lägenheten, ni har ju sett bilder tidigare men det är lite små förändringar och vissa stora. Vi har tapetserat om i vardagsrummet, det är det rummet som verkligen växer och får en riktigt personlighet.
Nog om det, jag mår riktigt bra!
Visst jag börjar bli lite mullig och tjock men annars så mår jag bra. Pratade med min chef idag om bidrag till gymkort, så nu så ! Snart så ! :)
På tal om chef, jobb! Jag har fått en anställning, en heltidstjänst på hygien på coop forum i umeå. Som säljare. Dock med väldigt mycket ansvar som säljare. Och jag har nu jobbat där i 4dagar och det är tok mycket jobb, super roligt och jag hoppas att det blir super fint tillslut.
Men sååå, jag Elin pauline Lundqvist, 19 år. Har fått en heltidstjänst. Dessutom är detta jobb väldigt nära mitt (för tillfället) drömjobb, vilket gör det ännu bättre. Tjohooo!!
Nu dags för dusch, laga mat och sen mys vid tvn tills pojken kommer hem.

Ses, puss!