Kvälller för moi!

Det kommer bli sååå skönt att lägga sig.
Ny duschad, plattat håret (och det mina damer tar tid. jag har inte tjockt hår men många tunna hårstrån och väldigt fluffigt hår och lockarna då, som måste slätas ut. Och helst ska det ju inte slita på håret...) ny in smörjd man blir ju så himla torr den här tiden. fasen!! Och ny städat rum. Dammat, plockat (liite) och damsuget. Faktum är att mamma tog damsugaren och börja i mitt rum , innan hade hon bäddat rent i min säng också. Men det för att jag fråga, jag höll på med håret och skulle inte hinna och hon jaa. hon gick mellan att gå och sova eller köra fullt ut med huset. Det blev huset. Inte mig emot. Kommer sova som den prinsessan jag är! hehe fattas bara min prins. Komsi komsi babby!! <3
Hade dock varit  skönare om jag hade tagit mig för några situps också!!

Godnatt gobitar!! kväller för moi!!