Ja, det blev en promenad

Ja, det blev en promenad i raskt tempo plus en tvillingvagn. hahah vi kunde ta med oss tvillingarna ut och det var riktigt skönt. Vi gick och prata och toka med busarna och det märktes först när man stanna till hur jobbigt det var. När vi kom förbi wenche så gick vi in på en fika och busarna fick busa av sig totalt med kusinerna!
Mer träning än så har det inte blivit för mig. Provade min klänning idag igen och det har redan minskat en aning, måste säga att första gången jagh prova var sent på kvällen. Efter en hel dag med att sitta i bil och sitta stilla och bara möla i sig gotta. hahah så då blir det så !
Men träning är ändå bra för kroppen, alltid bra med rörelse. SÅ jag fortsätter med samma mål!
Sen är det ju så att jag har bil, man kan säga att jag valde bort min kropp mot en bil. För den är dyr, dyr i drift och dyr att fixa (den är gammal så alltid något fel på den). Då får man intemycket pengar över till gym osv. Och idag slog jag på stort, tvättade bilen :)
Och det var en rolig upplevelse. Jag och angelika åkte till statiol för att tvätta, precis som 5-6 bilar till hade tänkt. drygt , men roligt med tanke på sällskapet. Sen när vi väl fick komma in så (ni som känner mig vet att mitt bil larm inte alltid funkar som det ska...) jag stängde av bilen som man skulle och låste den för att inte mitt larm skulle krångla. men tydligen så var borsten så kraftig att bilens larm gick på , men vi hörde inte det förens efter en stund pga vattnet.Och precis när jag får av larmet så ser vi en man i dörren (Hjälp nu blir det som på beck tänkte vi, haha ) och han frågar omallt är okej och det är det så vi fortsäätter vår tvätt och bilens larm går på igen.. suck.
Men då hann jag få av det väldigt fort, så sen åkte vi därifrån i en skinande bil med skratttande munnar. hahah riktigt roligt och något jag hade sett framför mig .

Nu duschen sen får vi se vad jag hinner med.
Har fortfarande inte ätit godis, good! Blev lite sugen men då tog jag en avocado.