Måndag

Jag känner mig så himla duktig.
Jag har precis slängt i en maskintvätt, egentligen en halv och det är väl mindre bra. Men det var vittvätt och det var inte så mycket men tillräckligt för att det behövdes tvättas. Och jag blir alltid så nervös när jag tvättar vitt, tänk om det skulle bli missfärgat eller något... Hoppas det går bra!
På tal om nervös så idag ska jag iväg och kolla med praktikplats och jobb. Håller tummarna för det och jag blev lite smått nervös nu i morse när jag började spekulera runt det.
Lika bra att göra mig klar och åka direkt så jag får det ur vägen, men innan det ska jag ställa in allt i diskmaskinen.
Jag är så duktig så!!

Justja, igår kom Nelly och Joakim hit. Vi såg solsidan och wallander , även lite time out. Men mest prata vi och var trevliga och det var riktigt roligt. Nelly fick en svag kärlek till sköldpaddan och jag kan väl erkänna att det hade jag i början när jag var här också. Men nu är den bara dryg och otäck. hihi :)
Vi bestämde iallfall att vi skulle försöka hitta på något mer i veckan eller till helgen så vi kan bada lite. Vem vet vi kanske ses vid solariet. hahah

Såja, nu måste jag skynda mig på ! :)