Fredag, lördag, söndag

Fredag: Jag gick upp två timmar tidigare än vad min kärlek visste om, bara för att komma fram till honom 2 timmar tidigare. Suprise baby! <3 Men eftersom han hade prov precis när jag kom fram så blev det inte riktigt som jag tänkt mig.
Annars så tog vi oss en myskväll hemma, basta lite och såg let's dance. Var ju två veckor sedan vi sågs sist. Vi laga även lasagne och hade köpt grillade kyckligklubbor. Jammi!!

Lördag: Vi vakna tidigt och gick upp för att äta frukost och allt. Sen somnade vi om i typ 2 timmar fast vi hade planerat att åka på stan.. Men det blev en snabbvisit till intersport för att Jonte skulle göra av med presentkort. Sen hem, laga lunch och bestämde med mange och lalla att vi skulle åka skoter....
Vi tog bilen till stugan för skotern var där och jonte skulle köra den tillbaka och jag skulle ta bilen. Men när jag nästa var ute från stugvägen så åker jag där det är överplogat och hamnar i diket. KUL! Och inte lite heller, hela höger sidan var i diket. Och jag hade sån tur att jag fick skjuts till jonte av ett par. Vi som hade tänkt åka skoter hela dagen men vi fick kämpa upp bilen istället. Först provade vi med 2 bilar men det gick inte för vi hade så kort lina. Så jag och kärleken åkte till en som vi visste hade traktor och han skynda sig ut och ville hjälpa oss. Mycket snällt det! :)
Och sen var det bara att ut och åka, det var riktgit roligt men jonte kunde inte leka som de andra pojkarna eftersom han hade mig bakpå.. hahah :) Men jag tyckte det var skit roligt iallfall. Kändes som att vi hoppa skit högt och stegra upp på (bakhjulen på skotern, njaa bakmattan?)  Men tydligen så var det inge högt alls.. Aja! Jag var nöjd :)
Sen åkte vi hem, åt pizza med Lalla, mange, jannike och ludde. Sen åkte alla vi till maxi och köpte godis för att sen bege oss till obbola. hahhaha jodu, vilket ställe. Luktade apa (pga pappersverket) och där körde jonte "fast"..Han backa ner i diket lite men det var bara att backa på och styra upp så kom vi iväg .
När vi kom hem satte vi igång "the social network" och sen fick det bli en tidig kväller. Myyyyyysigt!
jag älskar att somna och vakna med mitt hjärta. Det var länge sedan! <3

Söndag: Planer på plugg (för jonte), gym, film, stan och fika (??), middag hos hans mormor och morfar och sen solsidan och wallander. Får se om vi hinner med allt. Vi är ju faktiskt uppe i tid ändå!
Puss puss, nu ska vi äta frukost!