Solen skiner och det luktar mat i stugan!


Bilderna är tagna just för någon minut sedan. Mysigt!

Min morgon började tufft. Det var riktigt jobbigt och inget kändes speciellt stabilt.
Nog överreagerade jag kanske lite, men ändå inte. Det var en speciell känsla jag fick känna och jag har vekligen fått tänka till. Men jag längtar bara ännu mer efter min och älsklingens stora dag då vi får nyckeln! Så spännande!
Jag vill bara köpa små detaljer, kuddar och filtar och dekorera. Jag vill köpa kläder och känna mig höstig.
Men som det ser ut nu så måste man hålla hårt i pengarna. Mycket kostnader som kommer att dra iväg nu i början.
Idag jobbade jag min första dag, fast det blv bara 1,5 timme. Fick tider till fredag och hoppas på mer efter det. Det här ska gå så bra, hoppas de blir nöjd med mig!
Håller tummarna för heltidstjänsten också! heja mig!!

Nu på eftermiddagen luktar det god mat i stugan och solen skiner. Det är så mysigt, längtar efter att få jobba imån och att min kärlek kommer hem ikväll. Han jobbar kvällsskiftet denna vecka.

Nu plingar ugnen, har en överraskning till hjärtat!