Föralltid och evigt

I går hade jag min sista skoldag på två veckor som jag kommer att spendera i Umeå på praktik.
Vi hade provet och det kändes som att det gick bra! På kvällen grillade jag med mina tjejer och det var riktigt trevligt.
När jag kom hem och skulle skynda mig i säng så hitta jag något kallt i sängen. Haha mamma hade gömt ett påskägg där, bara för att jag gnällt över att jag inte har fått mer än från mormor.
jaa, jag gillar traditioner och jag gillar att leta påskägg. Lite barnslig sådär jag!
Idag håller vi tummarna för min pojk som tävlar i Järfälla idag. jag är lite less för att jag inte kunde ta mig dit, men nu sitter jag nästan och överväger om jag ska trotsa min spända ekomoni och åka..
Det visar sig, men samtidigt så ska jag gratta Josef idag för han fyller imån. men imån börjar jag min långa resa till min kärlek.
Juste, idag har vi varit tillsammans i 2,5 år!