sommar sommar sommar

Snart är det kväller för mig och resten i morin bussen!
Men jag måste bara berätta att jag sitter och njuter med min nya cd-skiva som jag , jonte och ida kämpade med att få tag på. Jag skulle absolut ha den och köpa den på statiol, så vi traskade på och trodde det inte var så långt. men ack så fel vi hade ! Det var jätte långt till bara preem & OKQ8  , men vi provade där först och titta. Men inget napp på preem men på OKQ8, som är min nya favorit, fanns skivan jag trånade efter. Och jag är jätte nöjd, den är så skön och härlig att lysssna på . Det är gamla sommarhits, de bästa som dina färger var blå, sommartider, sommaren är kort och barfotavisan. En salig blandning som jag älskar, och vill inte lägga mig för då måste vi stänga av.
Det var lätt värt besväret men lite väl drygt att gå, alla var helt slut sen. Men tack iaf sötnosar som följde med mig! :)

Imån är det race på högnivå, eller inte... Men vinna ska vi, eller ? :)
puss & kram


Den som letar efter ultimata grillfest skivan, köp denna !