hemlängtan ?

en vecka avklarad på tvätten, & det känns bra !
Blev lite väl hårt och stressigt sista timmarna igår men såna smällar man får ta.

JUst nu är jag i rörberg och fam. morin tränar lite innan vi ska till västerås på tävling, & när jag är så här nära hem så längtar jag efter mina syskon, mina vänner & lite av allting faktiskt. När jag väl är där uppe känns det inte lika mycket men nu , när jag är här... Jaja, bara några veckor kvar & jag får se det från den ljusa sidan, jag tjänar pengar & får åka till österriket..


Jag har en syster, som är inte en helt vanlig syster, Hon är MIN och hon är cool. Hon är just hon för att hon är klantig, lite pinsam och högljud & jag älskar henne för det!  henne, saknar jag toka mycket nu och hon har hittat nya vänner nu när jag är borta!  ;)   Lika bra det kanske, men bhuhuhu attans vad jag saknar na iaf.  <3
i löve yo SANDRA CAROLINE GERDIN <3 mitt hjärta !!