EN DAG KVAR TILL FREDAG !

God morgon!
 igår var jag i valbo med sophie, fick skjuts in av söt emma som vägrade ta emot bensinpengar ;b 
När jag kom in mötte jag uppp sophie och vi båda var hungriga för mig blev det en hallon smulpaj och kolsyrat vatten (tummen upp till mig , ingen cola!) sophie åt nå fetaost rullar och samma dryck :) vi är så duktiga
Jag var ute efter en kavaj och det hittade jag! En jätte fin som jag kommer att få mycket nytta av. Sen hittade jag lite fina saker på rean också och då blev det lite mer så klart. Och sophie skulle titta lite mer i veckan vi måste ju ha något fint till fridas 18-års dag på fredag !!!!!!!!

Idag är det dags för UF-presentation och monterarbete, ganska trött på det måste jag säga... Men blir väl bra snart, vi har fått massor med beställningar igen och måste beställa hem mer varor :)

pusspuss.
#1 - - ella:

men, vi har ju köpt?