dagen före doppare dagen!

Jaa de ringde idag också , men jag sa ifrån. Orkade inte gå upp och slita , känns som att jag hade för mycket att stå i hemma med julstök och städning. Måste ju hjälpa mamma! Så idag har jag sovit ut, äntligen ! Sen åkt till mamma, städat och donat. Åkt till sandviken igen för att genom gå en besiktning som jag inte klara. suck! Biljävel, vi som stod ute i garaget till 1 igår natt och höll på. Men så är det , har de väl fått ut mig i garaget på småtimmarna så ska det väl fortsätta så. haha  Men i förrgår så jobbade jag, kväll också. Jag stängde ! :)

Sen har vi varit och firat mormor , stackarn fyller ju år idag. Men vi gör så gott vi kan med det !
Blev även bestämt att jag jobbar julafton, enda sedan jonte berätta att han skulle vara i thailand på jul och nyår så har jag sagt att frågar de om jag vill jobba julafton så gör jag det bara för att slippa tänka på hur gärna jag haft honom hemma.   älskling, jag vet ju att du läser (dock läser du det här i en solstol på stranden) men du får inte vara såhär långt ifrån mig mera! jag älskar dig ! pusss
hmm. det var något viktigt jag skulle skriva. Men icke, drygt det där. Att man kommer på saker man ska skriva och sen när man hamnar framför datorn så är allt borta och inlägget blir lite sisådär.

baby, jag älskar dig - kom hem nu!!!  
God jul också!