långt långt bort

tjaaa, jag låna nyss annas hörlurar medan hon är och käkar. Och satte igång första låt som kom upp imitt huvud, back it up- beenie Man.
Bra gjort ! Nu kan jag inte ens sitta still, den är så skön.  :) Iallfall så är jag super taggade inför ieftermiddag! Ska åka med 14 bussen till gävle möta upp sophie.. Sen ska vi kila iväg och fixa ögonbrynen och så ska vi gå en stund på stan där. Och käka på max, jag har längtat en aning kan jag ju säga. Och sen ska vi ta bussen till valbo och kolla runt lite där. Jag ska iallfall köpa en present till jonte jag tror jag vet vad jag ska köpa men sophie får ta och ge lite råd !!

ELLA ??! jag förstod aldrig vad teater riga är ? så nu får du allt ta och förklara dig lite ;) fast jag tror jag ska vara hemma bara på fredagen ändå så , och på lördag ska jag nog iväg på fest! yeee



Grejen med J.LO är att hon dansar bra och har en otroligt vacker kropp. Men just den här låten tycker jag inte var så mycket att säga hej för.
#1 - - Ella:

YO :D Riga är typ som endast, Fast det kanske stavas rigga.. äh vem vet! Annars är Riga en huvudstad i nått land jag inte minns också.

men det är ett coolt ord som är underskatat iaf!

Ha det jätte bra . puss !