no he nevere cleans up

idag vaknade jag av min klockan kl 6 och hade inte stängt av den, men som tur var så fick jag somna om direkt. Gud så skönt det var, sov till halv 10 sen gick jag upp och käka frukost gjorde mig klar och åt lite mat också. Sen var det tags att ta bussen tiill sandviken...
När jag kom till skolan följde jag med matilda, johanna och elin och åt & det var keso så jag tog lite sånt ockå. jammi, nu har jag bara matte och två handels lektioner kvar, fast egentligen blir det bara två lektioner. Handeln sätts ofta ihop till en lång lektion och det är skönt!

ikväll blir det en massa plugg om både natukunskap som är prov på fredag och historia och samhällskunskapen.Som ska in på fredag.. jag tycker att det var lite mycket att hinna på två lektioner. Speciellt när man inte fattar, men så är det ju!