sjutton sommrar


igår kväll hade jag otroligt svårt att gå och lägga mig, och ännu svårare att somna. Jonte åkte hem igår och med tanke på allt som hänt kändes det bara jobbigt, jag klarade inte av det.. Kändes inte alls som om jag skulle fylla år dagen efter, eftersom jag bor i min mosters hus och skulle då vakna helt själv med hundarna.

Men, imorse så ringde pappa och gratta mig och jag fick ett sms av jesper, och sen ringde det till och med på dörren. Då var det linus och en kompis till honom som kommit för att gratta mig på morronen ( och de två var så söt igår att de kom och höll mig sällskap på kvällen, vi käka en massa chips och pizza så all kärlek till dem!). När jag gick upp för att lägga mig och somna om igen eftersom klockan var halv 9 typ så hör jag hur de kommer sjungande i trappan, då hade de fixat frukost på sängen åt mig! :) så gulliga.
Linus kommentar "det var allt jag kunde ge dig" ( en macka, en chokladboll och saft) thihi


Snälla prata med mig.
det spelar ingen roll hur många gånger jag suckar,  jag blir inte mindre ensam och det blir inte bättre av det.
Men ändå slutar jag inte sucka!