hel och ren.

Hej, idag hade vi egentligen en lång lång sovmorgon till11.20. Men jag har ju bara två bussar att välja mellan om inte någon kör mig fram till ica, och idag gick det inte. Jag hade inte hellet någon lust att gå i all snö. Så jag tog 8.10 bussen. men dum som jag var innan jag la mig igår så glömde jag att ställa klockan på 7. ställde den på 6 istället och gick upp tog fram käder då kom jag på att jag kunde ju sova 40 min till, så jag kröp ner i sängen igen och det var verkligen skönt.  Det var nästan så att jagskulle kunna gå till ica för att få sova lite mer, men jag kom på att jag hade engelska och Fe uppgifter att göra så jag tog bussen och kom till skolan, där jag är nu . Och jag har väl varit här i en och en halv timme iaf. Men klar med engelskan och halva Fe uppgiften iallfall så det är ju rätt skönt iallfall!!

                                                       

hursom helst igår efter maten satte jag igång med stor röjj och städning imitt rum. Plockade bort tvbordet och satt in ett nytt och möblera om lite. Mitt rum blev mycket större. Jag trodde inte jag kunde ha så stort, men jag är inte helt klar. Finns vissa saker som jag måste tänka över. Men jag har iallfall fått upp det mesta på väggarna och så dammade jag av allt och dammsög. Super skönt! Lyssnade på lite klassiska abbalåtar och någon blandskiva med allt från meatloaf till guru josh project och cher. Så härligt, sen gick jag in på eddies rum och lyssna på lite reagge för när man väl lyssnat på nästan allt så får man inte glömma de sköna affrikanska låtarna. Sooul & peace.
Vi får se om jag knäpper något kort så ni får se, eller så struntar jag i det och låter folk fantisera.

pusshej, nu ska jag slänga imig ngt börjar bli hungrig och vi ska inte äta förens mitt i info & layout. ( idag börjar den kursen igen också)