om jag kunde drömma

As taggad- ikväll är det disco och ragga dans. Så underbart , och kvällen igår avslutades med latinodans.
DANS DANS DANS alllt som snurrar i mitt huvud & ledigheten imån & allt plugg som måste göras. Jag känner att skolan verkligen tar över mitt liv just nu, det är nästan så man drömmer om att man är duktig och plugga. Usch, hemska drömmar kan jag lova.
Imorse åkte jag buss från årsunda fast jag är hos mamma , så satt jag bredvid johan och börja somna men vakna av att jag käände hur jag börja slappna av i munnen. Vilket är ganska pinsamt.

och nu lästejag precis en blogg om en kille med mycket känslor och som har heeeelt tappat livslusten. Vad håller på hända med världen ? Nästan 5/10 personer tappar livslusten, varför? är det alla jävla krav på utbildning, hög nivå på många skolor, modet eller är världen bara dum. jag vet många som har tappat livslusten och inte mått bra, även jag. Men nu börjar det bli sjukt många som inte mår bra. vad ska man göra åt det ? kanske ska man bara se sig i spegeln varje morgon och säga jag mår bra, livet är roligt och nu ska jag har roligt.