perfekt dag!

Mmmm, dagen började bra! Bussen var försenad och det var -10 grader!!!
När bussen väl kom var det en liten stadsbuss så vi fick trängas, attans jag som var sugen på att sova . Dessutom var bussen svinkall och kärringen kunde inte köra.Det var gas, broms , gas broms osv...
Ja ni fattar att jag inte var allt för glad när jag kom till skolan, försent och börja med engelska..

Men faktiskt så när jag gick från bussen mot skolan så såg jag solen börja lysa, faktiskt så gjorde det mig glad. Finns det nå värre än att komma till skolan och inse att man nog inte kommer hinna se solen den dagen.

I eftermiddag är det time att åka till gävle och äntligen hämta ut passet. Gud jag är verkligen seg av mig!!
sen ska jag antagligen träna, ganska taggad. Ska bli skönt!!
#1 - - ella:

Haha , först innan jag läste hela inlägget om att solen börja lysa fattade jag som att det var SKOLAN som björjade lysa och du blev jätte glad.

#2 - - Elin:

hahahah det står ju typ så xD ska ändra. men att d märkte något sånt då. ;bbbbb