en kärleksvisa

jag har kommit på att anna olofsson är nog som sötast när hon är super kär.  :)
hon kommer in på morgonen och drar på sig en mössa som hon köpt till sin pojkvän. super sött, och han fyller inte ens år!! jag säger då det, gulligt. Och hon är så gullig när hon bara ler och säger "han är värd det". Och folk som sett de två tillsammans ser ju själva hur otroligt söt man kan vara när man är absolut nykär.


Annars så fick jag precis rast från info & layout lektionen & jag har bara plockat upp photoshop men inte laddat upp någon bild...
För jag har mestadels suttit och resonerat med anna och merima om det omtalade jävla hemprovet vi har som ska in idag 24:00, visst jag är klar men finns väl alltid något man kan lägga till, ändra eller ta bort.

Will you stay with me, will you be my love
Among the fields of barley
You forget the sun in his jealous sky
As we lie in fields of gold

#1 - - Anna:

naaw vad go du är vännen =')<3 hihi super kär kan jag lova att jag är =)