en stjärna på himlen



Godmorgon bloggläsare!! haah klichée (stavning)
Nej men idag har jag verkligen lyckats. Jag vakna 6:50 bussen går 7.20 och jag måste gå 7.10 för att ens hinna ner från backen och fram till bussen. Men ja som sagt idag vakna jag lite sent och det blev till att kasta på mig kläderna, slänga ner allt i väskan och springa ner. Väl nere hade jag tur mamma hade plockat fram frukost, hon får en stjärna på himlen av mig, och sen kasta jag i mig en macka och vatten.. Skynda in och sminka mig hann inte få på någon mascara innan jag lära borsta tänderna och sandra sitter och säger hur mkt klockan är för att hjälpa mig, även hon får en stjärna,  mitt uppe i all min stress inser jag att håret ser förjävligt ut, det får bli en hästsvans och sen hör jag sirener...

Hjälp tänker jag, sen hör jag dubbla siren ljud så kommer jag på hur bråttom jag har också..
Kastar på mig skorna och mamma kör mig ner till bussen och så kör vi förbi GoodFondation bara för att och där står tre brandbilar och en ambulans och det ryker väldigt mycket men jag såg inga lågor. Sen kom bussen och när vi åkte mot kungsgården möter vi polisbilen också, ja jag säger då det. Vilken morgon!! 

God morgon allesammans!!  pusspuss