run to the hills, run for your life.

Har precis kommit tillbaka från musiken som är skit roligt dessutom.  :)
Min grupp spelar hallelujah som råkar vara en stört skön låt och super lätt på piano , som blev det instrument jag spelar. tjoho, skitkul. Ska hem och öva lite & plugga matte & kommentera merimas novell ( fick tillbaka min novell med kommentarer av henne idag.) Sen ska jag väl bara ta det jävligt lugnt, läsa lite engelska bok & sen se på idol.
Jag har lust att ringa lite, får la se hur de blir. :)

bara måste berätta en trevlig grej från idrotten, vi hade INNEBANDY. som var as kul, jag har velat börja på det ända sedan jag gick i sexan men då tycka jag att jag var för gammal , & så kände jag i sjuan också. Så därför har det inte blivit av !
Nu ska jag printa ut en text & en blankett som jag ska fylla i. ska bli spännande hoppas jag!!
nu ska jag packa ihop allt och dra mig hemmåt.

pappa har sagt att jaginte får dansa idag, därför blir det en sån seg kväll. ..