have another piece of my heart baby!

Nu var det länge sedan jag bloggade. Så mycket som har hänt! Jag har ju haft två veckors praktik på ica maxi . Mycket trevligt där kan jag säga! Mer hinner jag inte, detta inlägg får lov att bli kort. Jag ska strax lägg ner sista prylen i väskan och sätta mig i bilen för att ta mig till stationen. Ska nämligen fara iväg nu, och såå skönt det ska bli! Ingen mamma, ingen pappa . Helt otroligt! Visst jag kommer väl sakna dem, men jag kommer njuta av mitt lov så det sjunger om det.
Just nu lägger jag in sista låtarna på mp3n som är sååååå mordern. Men fan, den funkar och det duger för mig.! :)
Jag har under tiden jag bloggade sist gjort så mkt, jag tävlade igår. träffade mina gamla klasskompiar som jag inte träffat ordentligt på samma sätt på evigheter. Super trevligt . Finns väl lite bilder på allt det dära på min bilddagbok; elinlundqvistt
Piece of my heart med duffy är as skön, så ta er en 4minuters stund och njut av henne! för det ska jag göra, men nu ska jag kila. pusshejdå!   :)

-du är underbar och jag längtar enormt!!