29 november, snart en månad.

ja, kvällen och dagen igår blev helt klart rätt lyckad! Provet gick väl sådär, men fick iallfall sluta klockan fyra istället för halv fem. då gick jag & frida till lina och jag var skit hungrig och blev tokig för att josefin inte kommit än, . men hon hade inte ens slutat... Så då gick jag och frida till hemmakväll och lämnade tillbaka filmer och köpte dricka. Sen gick vi tillbaka, så kom pappa med pengar til mig så gick jag och sophie till handlarn och enen för att köpa det som fattades. :)
Då hade josefin kommt så jag fick skära köttet lite innan så troddde jag de skulle fortsätta men josefin tyckte det var så äckligt så hon började bara steka köttet.. suck ;)  så fick jag fortsätta med det när jag kom tillbaka. och jag var så otroligt hungrig.

Sen åt vi och insåg att det var en och en halv timme kvar till IDOL , succcccccccccccccccck!! Men vi drog ut på tiden genom att fläta hår och prata massa mys. Super trevligt! Sen började äntligen idol, och hur bra var inte robin ?och kevin!! Johan skräla precis lika mkt som i början så jag tyckte inte om honom och Alice fick inte till ngt intressant uppträdande heller.

Sen tog jag iallfall 22.35 bussen hem med min bror och fick ett sms när jag kom hem att mina kompisar kommit till en fest där min sysster var rätt full. Så fick jag lov att ringa och hon lät som en virrig tant men det var rätt trevligt avslut på min kväll. Nu ska jag äta knäck och se mamma mia för kanske 100:e gången! Imån är det första advent, då får man lussebullar till frukost av åsa har jag för mig och så är det dans hela dagen. Måste väl åka hemifrån vid 10 tror jag sen tar allt slut vid 17 tiden. Men det är en sån underbar dag så jaglängtar. Idag ska jag kanske springa och träna eller ngt så tiden går lite fort. Tagga imån!!