semesterplaner

Jag sitter precis och tänker på hur gärna jag vill flyga, flytta och bara fara härifrån. bort bort bort från all verklighet.
Men snart börjar iallafall semestern, men hur exotisk är den? Vi ska ju på semesterracet i kalmar, sen till Öland. Myys. Sen ska vi till Danmark med mamma, och massa andra ställen jag glömt. Vi ska kanske till mitt älskade norge också, men inget bestämt eftersom jag verkar vara den ändå som vill dit. Men jag har noll koll på vilka datuom allt händer på, eller ungefär. Först kalmar, öland, sen firar vi min bror och mig, sen danmark och allt. Och kanske nån gång i oktober ska vi till Estland på Tävling, men herregud. Då är allt bra väder borta, speciellt där som det är liknande sverige....
Men samtidigt som jag tänker på hur jobbig min sommar är , och tråkig... så kom en gammal skön låt "leaving on a jetplane"
All my bags are packed, I'm ready to go,
I'm standing here outside the door
I hate to wake you up to say goodbye
But the dawn is breakin', it's early morn',
The Taxi's waitin', he's blown his horn
Already I'm so lonesome I could die.

Jag vill åka bort !!! 
Dessutom är min syster i Polenoch besöker auschwitz , med Marie. Jag är både avundsjuk och irriterad. För nån gång, en dag, skulle hon åka med sin mor och jag skulle flölja med. Men den dagen försvann och jag bara fortsätter drömma.. Den resan försökte vi göra i klassen men fick inte något bidrag. Synd...