MATTOKIG, eller bara elin ? ;)

Jag har ätit och ätit, att jag inte spricker?!
Först åt jag typ 13 chickenbits i skolan, plus massa ris. Sen käkade jag typ vid halv 4 en stor strips. Men bara en timme efter är jag vrålhungrig. haha shit! Hade jag haft möjligheten att äta tills jag inte orkade mer, hade jag nog käkat ihjäl mig en dag som idag!

Slutade 15 idag och dansen började 18. Så det blev 3 timmar på stan med frida. Hittade en snygg väska på åhlens, som jag inte köpte! Ett par snygga tights på lindex, som frida köpte. Ett par snygga benvärmare, som jag köpte.  =)
Ialllafall så ångrar jag mig, skulle köpt hårfärgen jag tittat på. Mamma sa att hon hade "en sån liknande färg" hemma. Eller inte, hon hade en svart/brun, en super blond och så mörkbruna slingor. Hon sa också att hon haft ljusa slingor, fan hon måste börja använda glasögonen mer!! Dessutom börjar jag tro att hon är färgblind, fast då ser man inte typ röd, grön och gul. Men hon ser nog inte , brun, svart och blond.

Iallafall, de första som händer när jag kommer hem är att jag går och visar hur långt ner i spagat jag kommer efter den här träningen. jag jobbar verkligen för att komma ner!! min dröm sen länge.
Sedan är det bara dags för att hjälpa mamma laga veg.lasagne som hon så gärna vill bjuda sina syjuntakompisar. Värre skvallertanter får man då leta efter.

Just nyss ( ett uttryck jag vet är fult men som jag gillar) så gav sophie mig hopp om att köpa hårfärgen imån, och färga hos josefin. Om jag inte får de där, så åker jag til sophie innan och färgar !;) måste ju passa på medans sophie bor kvar i huset. <3 fflyttar om en månad tilll ssssandviken. buhuhuh scarrrrry ! ;)
Jag vill bli ljusbrun, i hela håret. pallar inte vara röd längre,!!!