30/1-min turdag? fan heller


Vad håller jag på med? vad vill jag med de? Egentligen?

Denna fråga har jag suttit och klurat över hela efterimiddagen och även en stund under dagen.Samtidigt som jag har irriterat mig över Swebuss chaufförer och shemaplanerare. Dock har den här dagen absolut inte börjat bra, men när jag kommer till matten i morse fick jag veta att det var min turdag. Men då har jag ändå hunnit med att, försova mig lite, duscha för länge, fick en dålig hårdag.missa sminka mig, kalkat (i den nya snön som kommit, usch ge mig sommar och värme!), missat bussen till resecentrum, kommit 20minuter sent till matten. Ja det har varit alltifrån min tur dag. Jag höll dessutom på att halka när jag gick genom stadsparken till * och faktist så behövde jag bara knappa in koden en gång, vilket jag glömde säga till dig! ;)
Efter dansen, ( dansade 18:20-19;20) så gick jag för att vänta på bussen, då är bussen 10 minuter sen och ska in och tanka! Jag höll på få ett psykbryt. 
Bortsett från allt hemskt som hänt idag, är jag ändå lite glad. En otursdag som ändå bringade lite lycka. Så ska de väl kanske vara?

kanske är ett bra ord, ett rätt smart ord. Kan Ske, något som kan hända. Kanske= att man inte riktigt vet. jag tror jag gillar de ordet!

Maybe I care more than I need or should?