as long as your dreams are coming true.

Igår var jag först på min brors innebandy match, sista nu innan jul och nyårs uppehållet. De vann med 15-7 tror jag. Linus var back, och enligt mig ska han hålla sig till att vara det! han var duktig. Och tur för laget att jessie finns, kommer in och gör massa mål direkt. Go storvik!!!
Sen åkte vi till valbo, handla julklappar, drog till gävle, handla lite mera. Och sen kom sophie så gick vi och hämta ut bio biljetterna.
Sen köpte vi godis, ooch gick och satte oss för att se reklamen.
Och där inne hamna vi bredvid ett par killar som var så dryg. lite roliga ibörjan, tills de sa att vi var fjortisar för att vi skratta åt en reklam ? eeh visst okej! Då vill ni inte ens höra vad jag tyckte ni var. jävla stinkbomber.
Men bion var super bra. Vi såg twilight! Sophie som hade sett den innann och läst boken berättade lite vad han tänkte vid vissa ställen ochdå va det bara vi i i hela salongen som skrattade. Men vi hade iallfall roligt!! om jag inte redan var kär hade jag blivit det, men då hade jag väl blivit olyckligt kär. hah



ikväll blir det årsunda och mina flickor hoppas det blir trevligt.
Annars så har jag en hel massa planer att tänka på, pengar att fixa och tider att passa. ojoj känner att det börjar bli jobbbigt! ryknor och gråa hårstrån kmr fortare om man är orolig och stressad suck!" haha   Men hejdå.  pusspuss
#1 - - josefin:

Har du lyssnat på hans musik?? Oh my, oh my vilken häftig röst!!:D