feber

Idag har vi dansat bugg från halv 9 till typ kvart över 11. tre timmar, vi fick lite rast!  =)
Men det var kul, vi dansade inte bara bugg utan vals och foxtrot. Foxtrot var otroligt tråkigt, jag gillade det inte.
På torsdag är det skoldans trevligt, ska dansa street innnan
Shit, det känns som om jag har feber. och jag har massor att göra den här veckan ,har inte tid att vara sjuk,.

Nu ska jag ta reda på vilket lag Johannes Samuelsson spelar i .

#1 - - Sussie:

Kolla in min blogg. För just nu har jag en bloggdesign till utlottning som du kan bli den lyckliga vinnaren till! :) Så kom in och kolla!

#2 - - Catty:

krya på dig!

#3 - - Emma Lorenz:

Tack själv :), jag ska berättar mer om hur jag tänker.
Mardrömmarna kommer fram och tillbaka. Det är en massa människor som vill döda mig hela tiden.