angels in my heart

Sitter här nu , på morronen! Herregud, att jag orkar. Men skulle bara lägga in lite Declan Galbraiht låtar på mobilen så jag kan höra honom jämt!
Samtidigt som jag nu sitter och njuter av hans underabara klinga  så tänker jag på gårdagen. Och på mitt problem, är jag allergisk mot pollen eller är det bara en jävla förkylning? Jobbigt hursomhelst!

Jo, igår sjöng jag för första gången inför typ hela showkören. Jobbigt, känns som om alla bara tänker " snälla få henne sluta sjunga". Det ärinte många som peppar, tur att Emma sa en snäll kommentar mitt i allt.  (:
Och tur att josefin står ut med att jag är smått osäker, haha <3.
Det ska bli bättre, hoppas jag.
Att det kan vara sån skillnad på att dansa, agera och sjunga på en scen. Dansa och agera är hur lätt och bekvämt som helst. Älskar det!! Men att sjunga, visst tkr jag om det. men det känns som om min röst krymper ( vilket den gör, inte hörs jag heller! ) och att jag står och mumlar. Det blir inte som jag vill, är för nervös. Mitt självförtroende räcker inte så långt.
Nu ska jag ner och sminka på mig lite bara, sen skolan.
natinoella i matte klockan 9. Hejja mig! :)
#1 - - Emma Lorenz:

Elin, du sjunger jättefint. Du fixar det lätt. Jag förstår att det är svårt att sjunga med Josefin som har sån stark röst och är så säker. Men jag vet att du klarar det och att du kommer äga alla :)