att tänka lite längre



Idag har jag varit i skolan,det gick nog bra. Imån är det matte och engeslak prov, direkt efter varann? ;o Det var god mat i skolan kyckling och ris .PPlus att vi var på en seg men intressant tinitussgenomgång. VAr rädd om hörseln!! Jagåkte hem efterskolan eftersom det var en stund mellan dansen. Sen tog jag bussen in till dansen. På vägen dit åkte jag förbi drömfabriken, då tänkte jag undra hur dom kunde döpa de till drömfabriken. Jag trodde förut när jag var mindre, att dom gjorde allt där. Byggde saker, leksaker, som tomtensverksta nästan.Men dom gör ju musik där, och musik är ju som en dröm. Dom drömmer om en sak och skapar sen en melodi. Med musik kan man takontakt och uttrycka sig utan att verkligen säga saker rätt ut. Jag förstår ju iaf varför dom heter så. =)

Datorn är ett monster, ett virus. När man väl sitter där så är man fast, innan dansen satt jag vid datonr. istället för attplugga til engelska och matte provet vi har imån. istället för att käka innan. dumt gjort, men jag hann äta och jag har pluggat lite på bussen in. Men ändå, jädra dator!

det börjar nog rinna ut i sanden. ...