annorlunda och konstig, jag är bara mig själv! ='(

Musik:    christina agulera- dirty

idag åkte jag till skolan. Gick på svenskan och åkte hem. Jag hade inte kunnat sminka ögonbryna för sminket är hos min far, gissa om jag fick höra de mycke? även om jag själv sa en del så , ( haha då vill man ju inte höra att de man tror är sant ) men de är väl bra med ärlighet antar jag. Jag åkte iaf hem vid 9o hade ont imagen, mådde illa och lite av de kan ju ha kommit till för att jag kände mig stött. inte p.g.a ögonbryna utan det var en annan, en pöjk, som uttrade sig och då pallade jag inget mer. Han fick nog lite dåligt samvete för sen var han otroligt försiktig när han skulle fråga om jag skulle hem när vi möttes ikorridoren, fuckyou vela jag säga men sa inte de. Örjan hämta mig i storvik såhandla vi lite mat till senare så när jag kom hem vakanade sandra ( som var sjuk i feber) och börja prata blev glad över lite sällskap, haah där fick  hon för jag somnade vid halv 11 och sov till halv 2. gissaom jag är pigg nu ? nej faktist inte, trött. wanna sleep .  Sen varjag på linus innebandym, rätt kul när han fick damp och kasta klubban. Svor lite åt sina "kompisar" (??)  haha och jag bara skratta då blev han ännu surare. Jävlar vad den ungen måste jobba på sina humörsvägningar, sen i omklädningsrummet hittade han inte en tröjja. då skulle han sluta på innnebandy för de "sög" haha jag bara skratta för när vi kom hem hitta mamma den HEMMA, då sa han jävlarns vilken tur.  han fortsätter nog sin karriär i innebandy. goodluck ! =)

NU blir det 20:00 -ugly betty
sen 21:00 desperate housewife eller house =) <33